آ

  • آموزش ارائه مدل مدیریت زنجیره تأمین پایدار در صنایع دریایی مطالعه موردی: سازمان صنایع دریایی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 29-40]

  • آموزش الگوی آموزش شایستگی‌محور فرماندهان راهبردی در جنگ‌های ناهمتراز [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-21]

  • آموزش چالش ها و چشم اندازهای حقوقی اعمال صلاحیت رسیدگی ایران در مبارزه با دزدان دریایی، با تأکید بر آموزش حقوق دریاها [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 108-123]

  • آموزش مشروعیت به‌کارگیری فناوری مین‌های دریایی در زمان صلح، با تأکید بر ضرورت آموزش قواعد کنوانسیون حقوق دریاها [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 146-163]

ا

  • ارتش مدیریت دانش و بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس و تأثیرگذاری آن بر عملکرد سازمان (با تأکید بر تجربیات شهید سرلشکر منصور ستاری در نهاجا) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 118-136]

  • ارزیابی عملکرد بررسی روابط علی و معلولی مولفه های اصلی مدیریت عملکرد موسسات آموزش عالی مبتنی بر رویکرد ساختاری- تفسیری [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 13-22]

  • استاندارد مطالعه استانداردهای توسعه منابع انسانی درسازمانهای آموزشی دریایی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 103-117]

  • استانداردسازی مطالعه استانداردهای توسعه منابع انسانی درسازمانهای آموزشی دریایی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 103-117]

  • استراتژی متعهدانه شناسایی استراتژی های مدیریت منابع انسانی در رسته دریانوردی کشور [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 93-107]

  • استراتژی‌های منابع انسانی شناسایی استراتژی های مدیریت منابع انسانی در رسته دریانوردی کشور [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 93-107]

  • اطلاع رسانی بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی بر روند آموزشی دانشگاه های نظامی (مطالعه موردی: دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 77-92]

  • اعتماد سازمانی تبیین نقش میانجی‌ اعتماد سازمانی در تأثیرگذاری عدالت زبانی مدیران بر راهبردهای مدیریت تعارض کارکنان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 1-12]

  • الگوی آموزش شایستگی محور الگوی آموزش شایستگی‌محور فرماندهان راهبردی در جنگ‌های ناهمتراز [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-21]

  • الگوهای سازمان‏دهی محتوای موضوع محور کاربست الگوهای سازمان‏دهی محتوای موضوع محور (مجزا، وسیع و مارپیچی) در برنامه درسی از دیدگاه مدرسان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 93-102]

  • الگوهای مارپیچی. دانشگاه علوم دریایی امام خمینی کاربست الگوهای سازمان‏دهی محتوای موضوع محور (مجزا، وسیع و مارپیچی) در برنامه درسی از دیدگاه مدرسان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 93-102]

  • الگوهای مجزا کاربست الگوهای سازمان‏دهی محتوای موضوع محور (مجزا، وسیع و مارپیچی) در برنامه درسی از دیدگاه مدرسان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 93-102]

  • الگوهای وسیع کاربست الگوهای سازمان‏دهی محتوای موضوع محور (مجزا، وسیع و مارپیچی) در برنامه درسی از دیدگاه مدرسان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 93-102]

  • امنیت چالش ها و فرصت های امنیت دریایی در اقیانوس هند با تأکید بر همکاری چند جانبه منطقه محوری [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 132-147]

  • اندیشه‌های نظامی موضوع: اندیشه‌های نظامی مقام معظم فرماندهی کل قوا در حوزه راهبرد و فناوری نظامی و تأثیر آن بر معماری ارتش جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 82-94]

ب

  • بهینه‌سازی استعداد الگویی برای توسعه و پرورش استعدادهای برتر علمی: رویکردی ترکیبی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 32-45]

پ

  • پایداری زنجیره‌ تأمین ارائه مدل مدیریت زنجیره تأمین پایدار در صنایع دریایی مطالعه موردی: سازمان صنایع دریایی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 29-40]

  • پارادایم تاثیر نوآوری باز در همکاری دانشگاه و صنعت با استفاده از تکنیک PLS [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 51-65]

  • پژوهش کیفی شناسایی عوامل موثر برسکوت سازمانی از دیدگاه متخصصان حوزه مدیریت آموزشی: پژوهش کیفی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 66-80]

ت

  • تجهیزات تأثیر مدیریت دانش بر شاخص‌های فنی عمردهی انقلابی به تجهیزات در نداجا با تاکید بر نقش آموزش [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-63]

  • تحلیل داده بنیاد طراحی مدل توسعه منابع انسانی بر اساس الزامات و اقتضائات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]

  • تداوم بحث های کلاسی بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی بر روند آموزشی دانشگاه های نظامی (مطالعه موردی: دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 77-92]

  • تسهیل در ارتباطات بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی بر روند آموزشی دانشگاه های نظامی (مطالعه موردی: دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 77-92]

  • تسهیم دانش بررسی تأثیر ادراک کارکنان از رهبری دانش بر تسهیم دانش با نقش واسط ابعاد سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 12-28]

  • تسهیم دانش تأثیر استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان با تبیین نقش میانجی تسهیم دانش (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]

  • تعالی سازمانی تعالی دانشگاه‌های سازمانی: رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 46-60]

  • تعهد سازمانی تبیین نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه کیفیت‌زندگی‌کاری و رفتارهای انحرافی در اساتید و فرماندهان دانشگاه علوم دریایی اعزامی به ماموریت دریانوردی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 76-92]

  • توانایی های انگیزشی- هیجانی کارآمدی مدیران آموزشی مبتنی بر توانایی‌های شناختی و انگیزشی- هیجانی (مطالعه موردی: مدیران آموزشی یک سازمان نظامی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 1-21]

  • توانایی های شناختی کارآمدی مدیران آموزشی مبتنی بر توانایی‌های شناختی و انگیزشی- هیجانی (مطالعه موردی: مدیران آموزشی یک سازمان نظامی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 1-21]

  • توانمندسازی روانشناختی تأثیر استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان با تبیین نقش میانجی تسهیم دانش (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]

  • توریسم ساحلی شناسایی عوامل جذب کننده و بازدارنده در توسعه گردشگری ساحلی (مطاللعه موردی: گردشگران ورزشی فعال سفر کننده به مناطق ساحلی دریای خزر) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 96-108]

  • توسعه نقش ابعاد مختلف عامل انسانی در توسعه فرآیندهای مدیریت دانش [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 81-95]

  • توسعه مطالعه استانداردهای توسعه منابع انسانی درسازمانهای آموزشی دریایی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 103-117]

  • توسعه آموزش های دریایی توسعه آموزش های دریایی از طریق مهندسی فرهنگ سازمانی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 22-31]

  • توسعه ی منابع انسانی طراحی مدل توسعه منابع انسانی بر اساس الزامات و اقتضائات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]

  • تئوری اعداد خاکستری الگویی برای توسعه و پرورش استعدادهای برتر علمی: رویکردی ترکیبی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 32-45]

ج

  • جامعه پذیری سازمانی بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با جامعه پذیری سازمانی در کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر به منظور ارائه راهکارهای کاربردی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 60-81]

  • جرأت‌ورزی اثر بخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر جرأت‌ورزی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 1-11]

  • جنگ ناهمتراز الگوی آموزش شایستگی‌محور فرماندهان راهبردی در جنگ‌های ناهمتراز [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-21]

ح

  • حقوق بین الملل دریاها مشروعیت به‌کارگیری فناوری مین‌های دریایی در زمان صلح، با تأکید بر ضرورت آموزش قواعد کنوانسیون حقوق دریاها [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 146-163]

  • حقوق دریاها چالش ها و چشم اندازهای حقوقی اعمال صلاحیت رسیدگی ایران در مبارزه با دزدان دریایی، با تأکید بر آموزش حقوق دریاها [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 108-123]

خ

  • خلاقیت خلاقیت و نوآوری در سازمان‌های دفاعی دانش‌بنیان (مطالعه موردی: اداره تحقیقات و جهاد خودکفایی ارتش جمهوری اسلامی ایران) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 61-75]

د

  • دانشگاه تاثیر نوآوری باز در همکاری دانشگاه و صنعت با استفاده از تکنیک PLS [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 51-65]

  • دانشگاه توسعه آموزش های دریایی از طریق مهندسی فرهنگ سازمانی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 22-31]

  • دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با جامعه پذیری سازمانی در کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر به منظور ارائه راهکارهای کاربردی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 60-81]

  • دانشگاه‌های سازمانی تعالی دانشگاه‌های سازمانی: رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 46-60]

  • دیدگاه متخصصان شناسایی عوامل موثر برسکوت سازمانی از دیدگاه متخصصان حوزه مدیریت آموزشی: پژوهش کیفی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 66-80]

  • دریا بررسی شاخص‌های تأثیرگذار بر مدیریت نیروی انسانی در یگان‌های شناور نیروی دریایی راهبردی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 22-33]

  • دریانوردی شناسایی استراتژی های مدیریت منابع انسانی در رسته دریانوردی کشور [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 93-107]

  • درگیرشدن کارکنان در کار بررسی و تبیین ارتباط بین سبک رهبری تحول‌گرا و تبادلی با درگیرشدن کارکنان در کار (مورد مطالعه: کارکنان آموزشی تخصص‌های دریایی استان گیلان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 33-48]

  • دزدی دریایی چالش ها و چشم اندازهای حقوقی اعمال صلاحیت رسیدگی ایران در مبارزه با دزدان دریایی، با تأکید بر آموزش حقوق دریاها [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 108-123]

  • دلبستگی نظامی تحلیل میزان سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه علوم دریایی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 64-76]

ر

  • رابطه علی و معلولی بررسی روابط علی و معلولی مولفه های اصلی مدیریت عملکرد موسسات آموزش عالی مبتنی بر رویکرد ساختاری- تفسیری [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 13-22]

  • راهبرد اجتناب تبیین نقش میانجی‌ اعتماد سازمانی در تأثیرگذاری عدالت زبانی مدیران بر راهبردهای مدیریت تعارض کارکنان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 1-12]

  • راهبرد کنترل تبیین نقش میانجی‌ اعتماد سازمانی در تأثیرگذاری عدالت زبانی مدیران بر راهبردهای مدیریت تعارض کارکنان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 1-12]

  • راهبرد نظامی موضوع: اندیشه‌های نظامی مقام معظم فرماندهی کل قوا در حوزه راهبرد و فناوری نظامی و تأثیر آن بر معماری ارتش جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 82-94]

  • راهبرد همکاری تبیین نقش میانجی‌ اعتماد سازمانی در تأثیرگذاری عدالت زبانی مدیران بر راهبردهای مدیریت تعارض کارکنان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 1-12]

  • رهبری تبادلی بررسی و تبیین ارتباط بین سبک رهبری تحول‌گرا و تبادلی با درگیرشدن کارکنان در کار (مورد مطالعه: کارکنان آموزشی تخصص‌های دریایی استان گیلان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 33-48]

  • رهبری دانش بررسی تأثیر ادراک کارکنان از رهبری دانش بر تسهیم دانش با نقش واسط ابعاد سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 12-28]

  • روش ساختاری- تفسیری بررسی روابط علی و معلولی مولفه های اصلی مدیریت عملکرد موسسات آموزش عالی مبتنی بر رویکرد ساختاری- تفسیری [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 13-22]

  • روند آموزشی بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی بر روند آموزشی دانشگاه های نظامی (مطالعه موردی: دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 77-92]

ژ

  • ژئوپولتیک چالش ها و فرصت های امنیت دریایی در اقیانوس هند با تأکید بر همکاری چند جانبه منطقه محوری [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 132-147]

س

  • ساختار سازمانی خلاقیت و نوآوری در سازمان‌های دفاعی دانش‌بنیان (مطالعه موردی: اداره تحقیقات و جهاد خودکفایی ارتش جمهوری اسلامی ایران) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 61-75]

  • سازگاری اجتماعی تحلیل میزان سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه علوم دریایی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 64-76]

  • سازگاری آموزشی تحلیل میزان سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه علوم دریایی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 64-76]

  • سازگاری روانی – فردی تحلیل میزان سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه علوم دریایی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 64-76]

  • سازمان آموزشی دریایی مطالعه استانداردهای توسعه منابع انسانی درسازمانهای آموزشی دریایی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 103-117]

  • سازمان نیروی دریایی ارتش طراحی مدل توسعه منابع انسانی بر اساس الزامات و اقتضائات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]

  • سبک رهبری خلاقیت و نوآوری در سازمان‌های دفاعی دانش‌بنیان (مطالعه موردی: اداره تحقیقات و جهاد خودکفایی ارتش جمهوری اسلامی ایران) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 61-75]

  • سبک رهبری تحول‌گرا بررسی و تبیین ارتباط بین سبک رهبری تحول‌گرا و تبادلی با درگیرشدن کارکنان در کار (مورد مطالعه: کارکنان آموزشی تخصص‌های دریایی استان گیلان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 33-48]

  • سرمایه اجتماعی بررسی تأثیر ادراک کارکنان از رهبری دانش بر تسهیم دانش با نقش واسط ابعاد سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 12-28]

  • سطوح مهندسی فرهنگ سازمانی توسعه آموزش های دریایی از طریق مهندسی فرهنگ سازمانی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 22-31]

  • سکوت سازمانی شناسایی عوامل موثر برسکوت سازمانی از دیدگاه متخصصان حوزه مدیریت آموزشی: پژوهش کیفی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 66-80]

  • سکوت سازمانی ارائه الگوی ساختاری سکوت سازمانی براساس یادگیری سازمانی با میانجیگری عدالت سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 111-125]

ش

  • شبکه های اجتماعی بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی بر روند آموزشی دانشگاه های نظامی (مطالعه موردی: دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 77-92]

  • شهید سرلشکر منصور ستاری مدیریت دانش و بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس و تأثیرگذاری آن بر عملکرد سازمان (با تأکید بر تجربیات شهید سرلشکر منصور ستاری در نهاجا) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 118-136]

ص

  • صلاحیت جهانی چالش ها و چشم اندازهای حقوقی اعمال صلاحیت رسیدگی ایران در مبارزه با دزدان دریایی، با تأکید بر آموزش حقوق دریاها [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 108-123]

  • صلاحیت رسیدگی چالش ها و چشم اندازهای حقوقی اعمال صلاحیت رسیدگی ایران در مبارزه با دزدان دریایی، با تأکید بر آموزش حقوق دریاها [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 108-123]

  • صلح مشروعیت به‌کارگیری فناوری مین‌های دریایی در زمان صلح، با تأکید بر ضرورت آموزش قواعد کنوانسیون حقوق دریاها [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 146-163]

  • صنایع دریایی ارائه مدل مدیریت زنجیره تأمین پایدار در صنایع دریایی مطالعه موردی: سازمان صنایع دریایی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 29-40]

  • صنعت تاثیر نوآوری باز در همکاری دانشگاه و صنعت با استفاده از تکنیک PLS [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 51-65]

ع

  • عامل انسانی نقش ابعاد مختلف عامل انسانی در توسعه فرآیندهای مدیریت دانش [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 81-95]

  • عدالت زبانی تبیین نقش میانجی‌ اعتماد سازمانی در تأثیرگذاری عدالت زبانی مدیران بر راهبردهای مدیریت تعارض کارکنان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 1-12]

  • عدالت سازمانی ارائه الگوی ساختاری سکوت سازمانی براساس یادگیری سازمانی با میانجیگری عدالت سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 111-125]

  • علم و فناوری موضوع: اندیشه‌های نظامی مقام معظم فرماندهی کل قوا در حوزه راهبرد و فناوری نظامی و تأثیر آن بر معماری ارتش جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 82-94]

  • عمردهی انقلابی تأثیر مدیریت دانش بر شاخص‌های فنی عمردهی انقلابی به تجهیزات در نداجا با تاکید بر نقش آموزش [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-63]

  • عوامل بازدارنده شناسایی عوامل جذب کننده و بازدارنده در توسعه گردشگری ساحلی (مطاللعه موردی: گردشگران ورزشی فعال سفر کننده به مناطق ساحلی دریای خزر) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 96-108]

  • عوامل جذب کننده شناسایی عوامل جذب کننده و بازدارنده در توسعه گردشگری ساحلی (مطاللعه موردی: گردشگران ورزشی فعال سفر کننده به مناطق ساحلی دریای خزر) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 96-108]

  • عوامل روان‌شناختی کارآمدی کارآمدی مدیران آموزشی مبتنی بر توانایی‌های شناختی و انگیزشی- هیجانی (مطالعه موردی: مدیران آموزشی یک سازمان نظامی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 1-21]

ف

  • فرامنطقه ای و همگرایی منطقه ای چالش ها و فرصت های امنیت دریایی در اقیانوس هند با تأکید بر همکاری چند جانبه منطقه محوری [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 132-147]

  • فرآیندهای مدیریت دانش نقش ابعاد مختلف عامل انسانی در توسعه فرآیندهای مدیریت دانش [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 81-95]

  • فرماندهان راهبردی نظامی الگوی آموزش شایستگی‌محور فرماندهان راهبردی در جنگ‌های ناهمتراز [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-21]

  • فرهنگ سازمانی توسعه آموزش های دریایی از طریق مهندسی فرهنگ سازمانی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 22-31]

  • فرهنگ سازمانی خلاقیت و نوآوری در سازمان‌های دفاعی دانش‌بنیان (مطالعه موردی: اداره تحقیقات و جهاد خودکفایی ارتش جمهوری اسلامی ایران) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 61-75]

  • فشار مشتری ارائه مدل مدیریت زنجیره تأمین پایدار در صنایع دریایی مطالعه موردی: سازمان صنایع دریایی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 29-40]

  • فناوریهای نوین مشروعیت به‌کارگیری فناوری مین‌های دریایی در زمان صلح، با تأکید بر ضرورت آموزش قواعد کنوانسیون حقوق دریاها [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 146-163]

  • فناوری‌های نوین اطلاعاتی تأثیر استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان با تبیین نقش میانجی تسهیم دانش (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]

ک

  • کارکنان بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با جامعه پذیری سازمانی در کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر به منظور ارائه راهکارهای کاربردی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 60-81]

  • کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) تأثیر استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان با تبیین نقش میانجی تسهیم دانش (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]

  • کیفیت‌زندگی‌کاری در واحدهای شناور تبیین نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه کیفیت‌زندگی‌کاری و رفتارهای انحرافی در اساتید و فرماندهان دانشگاه علوم دریایی اعزامی به ماموریت دریانوردی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 76-92]

  • کلیدواژه‌گان: مین دریایی مشروعیت به‌کارگیری فناوری مین‌های دریایی در زمان صلح، با تأکید بر ضرورت آموزش قواعد کنوانسیون حقوق دریاها [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 146-163]

  • کلید واژه ها: سرمایه اجتماعی بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با جامعه پذیری سازمانی در کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر به منظور ارائه راهکارهای کاربردی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 60-81]

گ

  • گردشگر ورزشی شناسایی عوامل جذب کننده و بازدارنده در توسعه گردشگری ساحلی (مطاللعه موردی: گردشگران ورزشی فعال سفر کننده به مناطق ساحلی دریای خزر) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 96-108]

  • گره کانونی تعالی دانشگاه‌های سازمانی: رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 46-60]

م

  • مدیران دانشگاه مهارت های راهبردی در مدیریت دانشگاهی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 135-145]

  • مدیران و رهبران آموزشی کارآمدی مدیران آموزشی مبتنی بر توانایی‌های شناختی و انگیزشی- هیجانی (مطالعه موردی: مدیران آموزشی یک سازمان نظامی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 1-21]

  • مدیریت دانش تأثیر مدیریت دانش بر شاخص‌های فنی عمردهی انقلابی به تجهیزات در نداجا با تاکید بر نقش آموزش [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-63]

  • مدیریت دانش مدیریت دانش و بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس و تأثیرگذاری آن بر عملکرد سازمان (با تأکید بر تجربیات شهید سرلشکر منصور ستاری در نهاجا) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 118-136]

  • مدیریت دانش" رابطه مدیریت دانش با کیفیت خدمات و عملکرد شغلی (مطالعه موردی: کارکنان اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 23-32]

  • مدیریت راهبردی مهارت های راهبردی در مدیریت دانشگاهی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 135-145]

  • مدیریت عملکرد بررسی روابط علی و معلولی مولفه های اصلی مدیریت عملکرد موسسات آموزش عالی مبتنی بر رویکرد ساختاری- تفسیری [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 13-22]

  • مدیریت نیروی انسانی بررسی شاخص‌های تأثیرگذار بر مدیریت نیروی انسانی در یگان‌های شناور نیروی دریایی راهبردی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 22-33]

  • مدیر کارآمد کارآمدی مدیران آموزشی مبتنی بر توانایی‌های شناختی و انگیزشی- هیجانی (مطالعه موردی: مدیران آموزشی یک سازمان نظامی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 1-21]

  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری تعالی دانشگاه‌های سازمانی: رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 46-60]

  • مراکز نخبگانی" الگویی برای توسعه و پرورش استعدادهای برتر علمی: رویکردی ترکیبی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 32-45]

  • مسئولیت‌پذیری اثر بخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر جرأت‌ورزی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 1-11]

  • معماری موضوع: اندیشه‌های نظامی مقام معظم فرماندهی کل قوا در حوزه راهبرد و فناوری نظامی و تأثیر آن بر معماری ارتش جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 82-94]

  • معماری استعداد الگویی برای توسعه و پرورش استعدادهای برتر علمی: رویکردی ترکیبی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 32-45]

  • منابع انسانی مطالعه استانداردهای توسعه منابع انسانی درسازمانهای آموزشی دریایی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 103-117]

  • منطقه محور چالش ها و فرصت های امنیت دریایی در اقیانوس هند با تأکید بر همکاری چند جانبه منطقه محوری [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 132-147]

  • مهارت آموزی مهارت های راهبردی در مدیریت دانشگاهی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 135-145]

  • مهارت‌های زندگی اثر بخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر جرأت‌ورزی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 1-11]

  • مهندسی فرهنگ سازمانی توسعه آموزش های دریایی از طریق مهندسی فرهنگ سازمانی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 22-31]

  • مولفه های اصلی بررسی روابط علی و معلولی مولفه های اصلی مدیریت عملکرد موسسات آموزش عالی مبتنی بر رویکرد ساختاری- تفسیری [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 13-22]

ن

  • نیروی دریایی بررسی شاخص‌های تأثیرگذار بر مدیریت نیروی انسانی در یگان‌های شناور نیروی دریایی راهبردی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 22-33]

  • نیروی دریایی تأثیر مدیریت دانش بر شاخص‌های فنی عمردهی انقلابی به تجهیزات در نداجا با تاکید بر نقش آموزش [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-63]

  • نیروی دریایی انزلی بررسی و تبیین ارتباط بین سبک رهبری تحول‌گرا و تبادلی با درگیرشدن کارکنان در کار (مورد مطالعه: کارکنان آموزشی تخصص‌های دریایی استان گیلان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 33-48]

  • نقاط مرجع استراتژیک شناسایی استراتژی های مدیریت منابع انسانی در رسته دریانوردی کشور [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 93-107]

  • نگهداری و تعمیر تأثیر مدیریت دانش بر شاخص‌های فنی عمردهی انقلابی به تجهیزات در نداجا با تاکید بر نقش آموزش [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-63]

  • نوآوری ارائه مدل مدیریت زنجیره تأمین پایدار در صنایع دریایی مطالعه موردی: سازمان صنایع دریایی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 29-40]

  • نوآوری خلاقیت و نوآوری در سازمان‌های دفاعی دانش‌بنیان (مطالعه موردی: اداره تحقیقات و جهاد خودکفایی ارتش جمهوری اسلامی ایران) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 61-75]

  • نوآوری باز تاثیر نوآوری باز در همکاری دانشگاه و صنعت با استفاده از تکنیک PLS [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 51-65]

و

  • واژگان کلیدی: دفاع مقدس مدیریت دانش و بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس و تأثیرگذاری آن بر عملکرد سازمان (با تأکید بر تجربیات شهید سرلشکر منصور ستاری در نهاجا) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 118-136]

  • واژگان کلیدی: مقام معظم فرماندهی کل‌قوا موضوع: اندیشه‌های نظامی مقام معظم فرماندهی کل قوا در حوزه راهبرد و فناوری نظامی و تأثیر آن بر معماری ارتش جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 82-94]

  • واژه‌های کلیدی: رفتارهای انحرافی در محیط کار دریانوردی تبیین نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه کیفیت‌زندگی‌کاری و رفتارهای انحرافی در اساتید و فرماندهان دانشگاه علوم دریایی اعزامی به ماموریت دریانوردی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 76-92]

ه

  • همکاری تاثیر نوآوری باز در همکاری دانشگاه و صنعت با استفاده از تکنیک PLS [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 51-65]

ی

  • یادگیری سازمانی ارائه الگوی ساختاری سکوت سازمانی براساس یادگیری سازمانی با میانجیگری عدالت سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 111-125]

  • یگان شناور بررسی شاخص‌های تأثیرگذار بر مدیریت نیروی انسانی در یگان‌های شناور نیروی دریایی راهبردی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 22-33]