آ

  • آموزش نقش فن آوری اطلاعات در آموزش علوم دریایی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 105-114]

  • آموزش بررسی اثرات نقش آموزش خانواده، مدرسه و جامعه بر پیشرفت تحصیلی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 108-120]

ا

  • ابعاد توانمند سازی شناسایی و مدل سازی عوامل موثر بر توانمندسازی مدیران [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 14-29]

  • اخلاق حرفه‌ای بررسی میزان کاربست اخلاق حرفه ای تدریس در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 1-16]

  • ارتش جمهموری اسلامی ایران(آجا) الگوی شایستگی‏های مدرسی دانشگاه‏های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 88-104]

  • ارزیابی عملکرد آموزشی بررسی و تحلیل شاخص‌های عملکرد آموزشی دانشگاه علوم دریایی به روش BSC- TOPSIS [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 45-60]

  • ارزشیابی عملکرد وظیفه مدار شرح وظایف رئیس دانشکده، مبنایی برای ارائه الگوی ارزشیابی وظیفه مدار [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 61-77]

  • اشتیاق شغلی تاثیر یادگیری سازمانی بر اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 81-91]

  • اشتیاق شغلی بررسی تأثیر معنویت در سازمان بر اشتیاق شغلی پرسنل منطقه یکم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 33-47]

  • الگوی ارتقاء اعتبارسنجی الگوی ارتقای تعهد سازمانی، سازمان های آموزش علوم دریایی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 52-60]

  • الگوی برنامه درسی الگوی طراحی برنامه درسی نیروی دریایی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 1-13]

  • امکانات و تأسیسات تأثیر آموزش ورزش‌های آبی- ساحلی برصنعت گردشگری شهرستان نوشهر [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 78-87]

  • انگیزش پیشرفت بررسی اثرات متقابل هوش هیجانی، هوش معنوی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مطالعه قیاسی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و دانشگاه فنی و حرفه‌ای) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 62-78]

  • انگیزش تحصیلی نقش فن آوری اطلاعات در آموزش علوم دریایی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 105-114]

  • انگیزه شغلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انگیزش شغلی کارکنان ناوگروه های رزمی در دریانوردی های بلند مدت با استفاده از تکنیک AHP [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 71-87]

  • اولویت بندی شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های سازمان یاددهنده در دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 18-29]

ب

  • بد رفتاری سازمانی بررسی نقش تعدیلگر رهبری زهر آگین میان سرمایه اجتماعی و بد رفتاری سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 92-107]

  • برنامه‌ریزی آموزشی آموزش برای برنامه‌ریزان سازمان‌های دریایی: نیازهای حال و آینده [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 1-17]

  • بنادر بررسی و مطالعه نقش موقعیت استراتژیکی بنادر نواحی جنوبی دریای خزر در توسعه اقتصادی مناطق جنوبی البرز مرکزی(از دوران صفویه تا پایان قاجار) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 111-123]

  • بنادر ساحلی ضرورت رویکرد ویژه به بهبود وضعیت ترمینال ریلی بنادر ساحلی و اثر آن بر انتقال کالا از بنادر [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 61-70]

  • بنادرگردشگری تحلیلی بر ضرورت شکل گیری گردشگری دریائی و اهمیت آموزش آن در استان مازندران، مطالعه موردی: بندر نوشهر [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 33-44]

  • بهره وری اعتبار یابی مقیاسی برای سنجش بهروری در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 45-54]

پ

  • پسکرانه ضرورت رویکرد ویژه به بهبود وضعیت ترمینال ریلی بنادر ساحلی و اثر آن بر انتقال کالا از بنادر [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 61-70]

  • پیشرفت تحصیل نقش فن آوری اطلاعات در آموزش علوم دریایی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 105-114]

  • پیشرفت تحصیلی بررسی اثرات نقش آموزش خانواده، مدرسه و جامعه بر پیشرفت تحصیلی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 108-120]

ت

  • تاپسیس فازی بررسی و تحلیل شاخص‌های عملکرد آموزشی دانشگاه علوم دریایی به روش BSC- TOPSIS [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 45-60]

  • تبلیغات تأثیر آموزش ورزش‌های آبی- ساحلی برصنعت گردشگری شهرستان نوشهر [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 78-87]

  • تحقق اقتصاد مقاومتی ارائه مدل تاثیر دانشگاه بر اقتصاد مقاومتی به واسطه نقش زیرساخت های فرهنگی، منابع انسانی، سیاسی-اجتماعی و اقتصادی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 17-32]

  • تحقیق کیفی شناسایی موانع نوآوری باز در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 1-15]

  • تحلیل عامل اعتبار یابی مقیاسی برای سنجش بهروری در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 45-54]

  • تدریس بررسی میزان کاربست اخلاق حرفه ای تدریس در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 1-16]

  • ترمینال ریلی ضرورت رویکرد ویژه به بهبود وضعیت ترمینال ریلی بنادر ساحلی و اثر آن بر انتقال کالا از بنادر [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 61-70]

  • تصمیم گیری بررسی اثر سامانه مدیریت دانش و فناوری اطلاعات بر قدرت تصمیم‌گیری مدیران و فرماندهان و ارائه الگوی بهینه سامانه مدیریت دانش برای مدیران نداجا [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 55-80]

  • تعهد سازمانی اعتبارسنجی الگوی ارتقای تعهد سازمانی، سازمان های آموزش علوم دریایی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 52-60]

  • توانایی معنوی بررسی تأثیر معنویت در سازمان بر اشتیاق شغلی پرسنل منطقه یکم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 33-47]

چ

  • چرخه یاددهی شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های سازمان یاددهنده در دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 18-29]

ح

  • حمل و نقل چندوجهی ضرورت رویکرد ویژه به بهبود وضعیت ترمینال ریلی بنادر ساحلی و اثر آن بر انتقال کالا از بنادر [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 61-70]

د

  • دانشگاه ارائه مدل تاثیر دانشگاه بر اقتصاد مقاومتی به واسطه نقش زیرساخت های فرهنگی، منابع انسانی، سیاسی-اجتماعی و اقتصادی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 17-32]

  • دانشگاه بررسی و تحلیل شاخص‌های عملکرد آموزشی دانشگاه علوم دریایی به روش BSC- TOPSIS [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 45-60]

  • دانشگاه شناسایی موانع نوآوری باز در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 1-15]

  • دانشگاه آزاد اسلامی اعتبار یابی مقیاسی برای سنجش بهروری در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 45-54]

  • دانشگاه علوم دریایی بررسی اثرات متقابل هوش هیجانی، هوش معنوی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مطالعه قیاسی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و دانشگاه فنی و حرفه‌ای) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 62-78]

  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای بررسی اثرات متقابل هوش هیجانی، هوش معنوی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مطالعه قیاسی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و دانشگاه فنی و حرفه‌ای) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 62-78]

  • دانشگاه‏های افسری الگوی شایستگی‏های مدرسی دانشگاه‏های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 88-104]

  • دریای خزر بررسی و مطالعه نقش موقعیت استراتژیکی بنادر نواحی جنوبی دریای خزر در توسعه اقتصادی مناطق جنوبی البرز مرکزی(از دوران صفویه تا پایان قاجار) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 111-123]

  • دریانوردی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انگیزش شغلی کارکنان ناوگروه های رزمی در دریانوردی های بلند مدت با استفاده از تکنیک AHP [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 71-87]

  • دوران متاخر اسلامی بررسی و مطالعه نقش موقعیت استراتژیکی بنادر نواحی جنوبی دریای خزر در توسعه اقتصادی مناطق جنوبی البرز مرکزی(از دوران صفویه تا پایان قاجار) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 111-123]

ر

  • راه های تجاری بررسی و مطالعه نقش موقعیت استراتژیکی بنادر نواحی جنوبی دریای خزر در توسعه اقتصادی مناطق جنوبی البرز مرکزی(از دوران صفویه تا پایان قاجار) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 111-123]

  • رهبری زهرآگین بررسی نقش تعدیلگر رهبری زهر آگین میان سرمایه اجتماعی و بد رفتاری سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 92-107]

  • روابط اثر بخش در سازمان بررسی تاثیر هوش هیجانی بر مهارت های مذاکره ای مدیران سازمان های دریایی(نمونه موردی: ارگان های دریایی چابهار) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 41-51]

  • رئیس دانشکده شرح وظایف رئیس دانشکده، مبنایی برای ارائه الگوی ارزشیابی وظیفه مدار [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 61-77]

ز

  • زیرساخت سیاسی ارائه مدل تاثیر دانشگاه بر اقتصاد مقاومتی به واسطه نقش زیرساخت های فرهنگی، منابع انسانی، سیاسی-اجتماعی و اقتصادی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 17-32]

  • زیرساخت فرهنگی ارائه مدل تاثیر دانشگاه بر اقتصاد مقاومتی به واسطه نقش زیرساخت های فرهنگی، منابع انسانی، سیاسی-اجتماعی و اقتصادی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 17-32]

  • زیرساخت منابع انسانی ارائه مدل تاثیر دانشگاه بر اقتصاد مقاومتی به واسطه نقش زیرساخت های فرهنگی، منابع انسانی، سیاسی-اجتماعی و اقتصادی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 17-32]

س

  • سازمان یاددهنده شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های سازمان یاددهنده در دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 18-29]

  • سازمان آموزشی اعتبارسنجی الگوی ارتقای تعهد سازمانی، سازمان های آموزش علوم دریایی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 52-60]

  • سرمایه اجتماعی بررسی نقش تعدیلگر رهبری زهر آگین میان سرمایه اجتماعی و بد رفتاری سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 92-107]

  • سیستم‌های آموزش دریایی آموزش برای برنامه‌ریزان سازمان‌های دریایی: نیازهای حال و آینده [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 1-17]

ش

  • شایستگی‎های مدرسی الگوی شایستگی‏های مدرسی دانشگاه‏های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 88-104]

ص

  • صنعت نفت دریایی ارائه الگوی ساختاری عدالت سازمانی براساس مدیریت دانش و هوش هیجانی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 78-91]

ع

  • عدالت سازمانی ارائه الگوی ساختاری عدالت سازمانی براساس مدیریت دانش و هوش هیجانی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 78-91]

ف

  • فعالیت‌های فوق برنامه بررسی اثرات نقش آموزش خانواده، مدرسه و جامعه بر پیشرفت تحصیلی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 108-120]

  • فن آوری اطلاعات نقش فن آوری اطلاعات در آموزش علوم دریایی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 105-114]

ک

  • کارت امتیازی متوازن بررسی و تحلیل شاخص‌های عملکرد آموزشی دانشگاه علوم دریایی به روش BSC- TOPSIS [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 45-60]

  • کارکرد خانواده بررسی اثرات نقش آموزش خانواده، مدرسه و جامعه بر پیشرفت تحصیلی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 108-120]

  • کارکنان تاثیر یادگیری سازمانی بر اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 81-91]

  • کیفیت زندگی کاری بررسی رابطه بین مدیریت دانش و هوش هیجانی با کیفیت زندگی کاری (مورد مطالعه کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 88-98]

  • کلید واژگان: نظام مدیریت دانش بررسی اثر سامانه مدیریت دانش و فناوری اطلاعات بر قدرت تصمیم‌گیری مدیران و فرماندهان و ارائه الگوی بهینه سامانه مدیریت دانش برای مدیران نداجا [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 55-80]

  • کوهپایه شمالی آبیک بررسی و مطالعه نقش موقعیت استراتژیکی بنادر نواحی جنوبی دریای خزر در توسعه اقتصادی مناطق جنوبی البرز مرکزی(از دوران صفویه تا پایان قاجار) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 111-123]

گ

  • گردشگری تحلیلی بر ضرورت شکل گیری گردشگری دریائی و اهمیت آموزش آن در استان مازندران، مطالعه موردی: بندر نوشهر [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 33-44]

  • گردشگری تأثیر آموزش ورزش‌های آبی- ساحلی برصنعت گردشگری شهرستان نوشهر [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 78-87]

  • گردشگری دریائی تحلیلی بر ضرورت شکل گیری گردشگری دریائی و اهمیت آموزش آن در استان مازندران، مطالعه موردی: بندر نوشهر [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 33-44]

  • گردشگری ساحلی تحلیلی بر ضرورت شکل گیری گردشگری دریائی و اهمیت آموزش آن در استان مازندران، مطالعه موردی: بندر نوشهر [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 33-44]

م

  • محیط کلاس بررسی اثرات نقش آموزش خانواده، مدرسه و جامعه بر پیشرفت تحصیلی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 108-120]

  • مدیران نیروی دریایی ارتش" شناسایی و مدل سازی عوامل موثر بر توانمندسازی مدیران [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 14-29]

  • مدیران و فرماندهان نداجا بررسی اثر سامانه مدیریت دانش و فناوری اطلاعات بر قدرت تصمیم‌گیری مدیران و فرماندهان و ارائه الگوی بهینه سامانه مدیریت دانش برای مدیران نداجا [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 55-80]

  • مدیریت تأثیر آموزش ورزش‌های آبی- ساحلی برصنعت گردشگری شهرستان نوشهر [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 78-87]

  • مدیریت دانش بررسی رابطه بین مدیریت دانش و هوش هیجانی با کیفیت زندگی کاری (مورد مطالعه کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 88-98]

  • مدیریت دانش ارائه مدل بومی برای پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت های آموزشی دریایی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 17-32]

  • مدیریت دانش ارائه الگوی ساختاری عدالت سازمانی براساس مدیریت دانش و هوش هیجانی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 78-91]

  • مدل 10 ف ارائه مدل بومی برای پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت های آموزشی دریایی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 17-32]

  • مدل میک ارائه مدل بومی برای پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت های آموزشی دریایی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 17-32]

  • مذاکره بررسی تاثیر هوش هیجانی بر مهارت های مذاکره ای مدیران سازمان های دریایی(نمونه موردی: ارگان های دریایی چابهار) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 41-51]

  • معنویت بررسی تأثیر معنویت در سازمان بر اشتیاق شغلی پرسنل منطقه یکم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 33-47]

  • موانع درونی و بیرونی شناسایی موانع نوآوری باز در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 1-15]

  • مؤسسات دانشگاهی آموزش برای برنامه‌ریزان سازمان‌های دریایی: نیازهای حال و آینده [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 1-17]

ن

  • ناوگروه های رزمی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انگیزش شغلی کارکنان ناوگروه های رزمی در دریانوردی های بلند مدت با استفاده از تکنیک AHP [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 71-87]

  • نداجا شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انگیزش شغلی کارکنان ناوگروه های رزمی در دریانوردی های بلند مدت با استفاده از تکنیک AHP [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 71-87]

  • نیروی دریایی الگوی طراحی برنامه درسی نیروی دریایی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 1-13]

  • نظرات دانشجویان بررسی میزان کاربست اخلاق حرفه ای تدریس در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 1-16]

  • نظریه زمینه ای شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های سازمان یاددهنده در دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 18-29]

  • نظریه زمینه ای شرح وظایف رئیس دانشکده، مبنایی برای ارائه الگوی ارزشیابی وظیفه مدار [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 61-77]

  • نگرش معنوی بررسی تأثیر معنویت در سازمان بر اشتیاق شغلی پرسنل منطقه یکم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 33-47]

  • نوآوری شناسایی موانع نوآوری باز در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 1-15]

  • نوآوری باز شناسایی موانع نوآوری باز در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 1-15]

و

ه

  • هیأت علمی بررسی میزان کاربست اخلاق حرفه ای تدریس در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 1-16]

  • هوش بررسی تاثیر هوش هیجانی بر مهارت های مذاکره ای مدیران سازمان های دریایی(نمونه موردی: ارگان های دریایی چابهار) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 41-51]

  • هوش معنوی بررسی اثرات متقابل هوش هیجانی، هوش معنوی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مطالعه قیاسی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و دانشگاه فنی و حرفه‌ای) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 62-78]

  • هوش هیجانی بررسی رابطه بین مدیریت دانش و هوش هیجانی با کیفیت زندگی کاری (مورد مطالعه کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 88-98]

  • هوش هیجانی بررسی اثرات متقابل هوش هیجانی، هوش معنوی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مطالعه قیاسی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و دانشگاه فنی و حرفه‌ای) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 62-78]

  • هوش هیجانی ارائه الگوی ساختاری عدالت سازمانی براساس مدیریت دانش و هوش هیجانی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 78-91]

ی

  • یادگیری سازمانی تاثیر یادگیری سازمانی بر اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 81-91]