آ

  • آموزش ارزیابی میزان تأثیر اجرای دوره‌های جانبی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در تحقق اهداف آموزشی نیروی دریایی راهبردی [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 1-9]

  • آموزش علوم دریایی بررسی نگرش دانشجویان به میزان اثربخشی عوامل مؤثر بر توسعه‌ی آموزش الکترونیکی (موردمطالعه: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر) [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 51-66]

  • آموزش‌های تخصصی عوامل اثرگذار بر کارائی و اثربخشی کارکنان ناوگروه های رزمی در مأموریت های دریانوردی دوردست [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 11-26]

ا

  • اثربخشی رابطه ی بین اجرای فوق برنامه های ورزشی با موفقیت ورزش قهرمانی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)نوشهر [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 70-75]

  • اثربخشی ارزیابی میزان تأثیر اجرای دوره‌های جانبی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در تحقق اهداف آموزشی نیروی دریایی راهبردی [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 1-9]

  • اثربخشی سازمانی بررسی نقش میانجی مدیریت دانش بر رابطه بین هوش سازمانی با اثر بخشی سازمانی در سازمان بنادر و دریانوردی استان تهران [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 52-64]

  • ارزیابی ارائه‌ی ملاک‌های ارزیابی دانشگاه‌ علوم دریایی امام خمینی(ره) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 28-42]

  • ارزیابی ارزشیابی کیفیت برون دادها و پیامدهای دانش آموختگان کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 1-19]

  • ارزشیابی تحلیل محتوای کتاب ناوبری نجومی پایه یک ودو بر اساس مدل آموزشی والدروف [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 20-27]

  • ارزش اقتصادی پیش بینی ارزش اقتصادی پیش بینی وضع هوا جهت انجام فعالیت های دریایی شمال کشور [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 59-69]

  • اعتبارسنجی طراحی و اعتبارسنجی مدل معادلات ساختاری سازمان یاد دهنده برای دانشگاه‌ها [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 40-50]

  • اعضای هیأت علمی شناسایی عوامل مؤثر بر دانش‌آفرینی اعضای هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 27-39]

  • اعضای هیئت علمی مطالعه ی تصویر سازی ذهنی دانشجویان از سرمایه انسانی اعضای هیئت علمی در دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارائه الگویی به منظور توسعه ی سرمایه انسانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-27]

  • اهداف آموزشی نداجا ارزیابی میزان تأثیر اجرای دوره‌های جانبی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در تحقق اهداف آموزشی نیروی دریایی راهبردی [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 1-9]

ب

  • برهم کنشهای فرهنگی مطالعه برهم کنش فرهنگی سواحل و بندرگاه های دریای کاسپین با دامنه های البرز جنوبی مرکزی [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 82-96]

  • بهره وری بررسی رابطه کاربرد شاخص سرمایه انسانی با بهره وری سازمان بنادر و دریانوردی استان مازندران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 44-52]

پ

  • پیامد ارزشیابی کیفیت برون دادها و پیامدهای دانش آموختگان کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 1-19]

  • پژوهش آسیب‌شناسی نظام آموزش عالی در حوزه پژوهش با استفاده از فن تصمیم‌گیری چند معیاره TOPSIS [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 65-78]

ت

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب ناوبری نجومی پایه یک ودو بر اساس مدل آموزشی والدروف [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 20-27]

  • تصمیم‌گیری چند متغیره آسیب‌شناسی نظام آموزش عالی در حوزه پژوهش با استفاده از فن تصمیم‌گیری چند معیاره TOPSIS [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 65-78]

  • تعاملات و دیپلماسی علمی تبیین نقش تعدیل کننده شرایط زمینه‌ای در کارآمد سازی نظام آموزش عالی(مطالعه موردی دانشگاه‌های دریایی ایران) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 43-58]

  • تکنیک سلسله مراتبی اولویت بندی عوامل موثر بر عملیات جستجو و نجات دریایی با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-10]

  • توسعه موانع اقتصادی توسعه ورزش‌های ساحلی مطالعه موردی: (بخش مرکزی استان مازندران) [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 17-30]

  • توسعه آموزش الکترونیکی بررسی نگرش دانشجویان به میزان اثربخشی عوامل مؤثر بر توسعه‌ی آموزش الکترونیکی (موردمطالعه: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر) [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 51-66]

  • تئوری آمیب به‌کارگیری روش تصمیم‌گیری آنتروپی برای تعیین میزان کاربرد تئوری‌های تعامل با جهانی‌شدن در نظام آموزشی دریایی ایران [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-51]

  • تئوری دی ان ای به‌کارگیری روش تصمیم‌گیری آنتروپی برای تعیین میزان کاربرد تئوری‌های تعامل با جهانی‌شدن در نظام آموزشی دریایی ایران [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-51]

  • تئوری قارچ به‌کارگیری روش تصمیم‌گیری آنتروپی برای تعیین میزان کاربرد تئوری‌های تعامل با جهانی‌شدن در نظام آموزشی دریایی ایران [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-51]

  • تئوری قفس به‌کارگیری روش تصمیم‌گیری آنتروپی برای تعیین میزان کاربرد تئوری‌های تعامل با جهانی‌شدن در نظام آموزشی دریایی ایران [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-51]

  • تئوری کریستال به‌کارگیری روش تصمیم‌گیری آنتروپی برای تعیین میزان کاربرد تئوری‌های تعامل با جهانی‌شدن در نظام آموزشی دریایی ایران [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-51]

ج

  • جدول توافقی ارزش اقتصادی پیش بینی وضع هوا جهت انجام فعالیت های دریایی شمال کشور [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 59-69]

  • جهانی شدن به‌کارگیری روش تصمیم‌گیری آنتروپی برای تعیین میزان کاربرد تئوری‌های تعامل با جهانی‌شدن در نظام آموزشی دریایی ایران [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-51]

چ

  • چرخه یاددهی بافضیلت طراحی و اعتبارسنجی مدل معادلات ساختاری سازمان یاد دهنده برای دانشگاه‌ها [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 40-50]

خ

  • خلاقیت نقش مدل های خلاقیت در مرزشکنی دانش علوم دریایی [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 70-81]

د

  • داده‌های باستان شناسی مطالعه برهم کنش فرهنگی سواحل و بندرگاه های دریای کاسپین با دامنه های البرز جنوبی مرکزی [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 82-96]

  • دانش نقش مدل های خلاقیت در مرزشکنی دانش علوم دریایی [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 70-81]

  • دانش آفرینی شناسایی عوامل مؤثر بر دانش‌آفرینی اعضای هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 27-39]

  • دانشجویان کارشناسی ارشد ارزشیابی کیفیت برون دادها و پیامدهای دانش آموختگان کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 1-19]

  • دانشگاه طراحی و اعتبارسنجی مدل معادلات ساختاری سازمان یاد دهنده برای دانشگاه‌ها [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 40-50]

  • دانشگاه آسیب‌شناسی نظام آموزش عالی در حوزه پژوهش با استفاده از فن تصمیم‌گیری چند معیاره TOPSIS [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 65-78]

  • دانشگاه علوم دریایی رابطه هوش هیجانی با هوش معنوی در بین دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 10-16]

  • دانشگاه‌ علوم دریایی امام خمینی‌(ره) ارائه‌ی ملاک‌های ارزیابی دانشگاه‌ علوم دریایی امام خمینی(ره) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 28-42]

  • دانشگاه هوایی شهید ستاری بررسی وضعیت عوامل ساختاری و کارآفرینی دانشگاهی دانشگاه های ارتش (مطالعه موردی: دانشگاه هوائی شهید ستاری) [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 31-43]

  • دریا موانع اقتصادی توسعه ورزش‌های ساحلی مطالعه موردی: (بخش مرکزی استان مازندران) [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 17-30]

  • دریای کاسپین مطالعه برهم کنش فرهنگی سواحل و بندرگاه های دریای کاسپین با دامنه های البرز جنوبی مرکزی [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 82-96]

  • دریاهای دوردست عوامل اثرگذار بر کارائی و اثربخشی کارکنان ناوگروه های رزمی در مأموریت های دریانوردی دوردست [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 11-26]

  • دوره‌های جانبی ارزیابی میزان تأثیر اجرای دوره‌های جانبی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در تحقق اهداف آموزشی نیروی دریایی راهبردی [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 1-9]

ر

  • راستی آزمایی پیش بینی بارش ارزش اقتصادی پیش بینی وضع هوا جهت انجام فعالیت های دریایی شمال کشور [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 59-69]

  • راهبرد تأثیر مدیریت راهبردی نیروی انسانی بر چگونگی عملکرد کارکنان نیروی دریایی ارتش؛ (مطالعه موردی: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر) [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 28-39]

  • راهبرد نقش مدل های خلاقیت در مرزشکنی دانش علوم دریایی [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 70-81]

  • راهبرد آموزشی راهبردهای توسعه سرمایه انسانی در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 67-78]

  • راهبرد پژوهشی راهبردهای توسعه سرمایه انسانی در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 67-78]

س

  • سازمان یاد دهنده طراحی و اعتبارسنجی مدل معادلات ساختاری سازمان یاد دهنده برای دانشگاه‌ها [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 40-50]

  • سازمان بنادر و دریانوردی بررسی نقش میانجی مدیریت دانش بر رابطه بین هوش سازمانی با اثر بخشی سازمانی در سازمان بنادر و دریانوردی استان تهران [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 52-64]

  • سرمایه مطالعه ی تصویر سازی ذهنی دانشجویان از سرمایه انسانی اعضای هیئت علمی در دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارائه الگویی به منظور توسعه ی سرمایه انسانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-27]

  • سرمایه انسانی مطالعه ی تصویر سازی ذهنی دانشجویان از سرمایه انسانی اعضای هیئت علمی در دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارائه الگویی به منظور توسعه ی سرمایه انسانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-27]

  • سرمایه انسانی راهبردهای توسعه سرمایه انسانی در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 67-78]

  • سرمایه انسانی بررسی رابطه کاربرد شاخص سرمایه انسانی با بهره وری سازمان بنادر و دریانوردی استان مازندران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 44-52]

  • سوانح دریایی اولویت بندی عوامل موثر بر عملیات جستجو و نجات دریایی با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-10]

ش

ع

  • علوم دریایی نقش مدل های خلاقیت در مرزشکنی دانش علوم دریایی [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 70-81]

  • عملیات جستجو و نجات دریایی اولویت بندی عوامل موثر بر عملیات جستجو و نجات دریایی با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-10]

  • عملکرد تأثیر مدیریت راهبردی نیروی انسانی بر چگونگی عملکرد کارکنان نیروی دریایی ارتش؛ (مطالعه موردی: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر) [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 28-39]

  • عوامل انگیزشی عوامل اثرگذار بر کارائی و اثربخشی کارکنان ناوگروه های رزمی در مأموریت های دریانوردی دوردست [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 11-26]

  • عوامل ساختاری بررسی وضعیت عوامل ساختاری و کارآفرینی دانشگاهی دانشگاه های ارتش (مطالعه موردی: دانشگاه هوائی شهید ستاری) [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 31-43]

  • عوامل سیاسی- قانونی تبیین نقش تعدیل کننده شرایط زمینه‌ای در کارآمد سازی نظام آموزش عالی(مطالعه موردی دانشگاه‌های دریایی ایران) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 43-58]

  • عوامل مؤثر بررسی نگرش دانشجویان به میزان اثربخشی عوامل مؤثر بر توسعه‌ی آموزش الکترونیکی (موردمطالعه: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر) [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 51-66]

ف

  • فرصت جویی بررسی وضعیت عوامل ساختاری و کارآفرینی دانشگاهی دانشگاه های ارتش (مطالعه موردی: دانشگاه هوائی شهید ستاری) [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 31-43]

  • فوق برنامه ورزشی رابطه ی بین اجرای فوق برنامه های ورزشی با موفقیت ورزش قهرمانی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)نوشهر [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 70-75]

ق

  • قرون میانه اسلامی مطالعه برهم کنش فرهنگی سواحل و بندرگاه های دریای کاسپین با دامنه های البرز جنوبی مرکزی [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 82-96]

ک

  • کارآفرینی دانشگاهی بررسی وضعیت عوامل ساختاری و کارآفرینی دانشگاهی دانشگاه های ارتش (مطالعه موردی: دانشگاه هوائی شهید ستاری) [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 31-43]

  • کارائی و اثربخشی عوامل اثرگذار بر کارائی و اثربخشی کارکنان ناوگروه های رزمی در مأموریت های دریانوردی دوردست [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 11-26]

  • کیفیت ارزشیابی کیفیت برون دادها و پیامدهای دانش آموختگان کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 1-19]

  • کنوانسیون جستجو و نجات دریایی اولویت بندی عوامل موثر بر عملیات جستجو و نجات دریایی با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-10]

گ

  • گفتمان‌سازی راهبردهای توسعه سرمایه انسانی در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 67-78]

  • گلستان ارزش اقتصادی پیش بینی وضع هوا جهت انجام فعالیت های دریایی شمال کشور [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 59-69]

م

  • مدیریت تأثیر مدیریت راهبردی نیروی انسانی بر چگونگی عملکرد کارکنان نیروی دریایی ارتش؛ (مطالعه موردی: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر) [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 28-39]

  • مدیریت دانش بررسی نقش میانجی مدیریت دانش بر رابطه بین هوش سازمانی با اثر بخشی سازمانی در سازمان بنادر و دریانوردی استان تهران [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 52-64]

  • مدل نقش مدل های خلاقیت در مرزشکنی دانش علوم دریایی [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 70-81]

  • مزیت جویی بررسی وضعیت عوامل ساختاری و کارآفرینی دانشگاهی دانشگاه های ارتش (مطالعه موردی: دانشگاه هوائی شهید ستاری) [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 31-43]

  • معادلات ساختاری طراحی و اعتبارسنجی مدل معادلات ساختاری سازمان یاد دهنده برای دانشگاه‌ها [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 40-50]

  • مقیاس خودسنجی ساخت و هنجاریابی ابزار خودسنجی مهارتهای تفکر در دانشجویان علوم دریایی استان مازندران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 53-69]

  • ملاک‌های ارزیابی ارائه‌ی ملاک‌های ارزیابی دانشگاه‌ علوم دریایی امام خمینی(ره) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 28-42]

  • منابع انسانی بررسی رابطه کاربرد شاخص سرمایه انسانی با بهره وری سازمان بنادر و دریانوردی استان مازندران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 44-52]

  • مهارتهای تفکر ساخت و هنجاریابی ابزار خودسنجی مهارتهای تفکر در دانشجویان علوم دریایی استان مازندران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 53-69]

  • موانع موانع اقتصادی توسعه ورزش‌های ساحلی مطالعه موردی: (بخش مرکزی استان مازندران) [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 17-30]

  • مؤسسات آموزش عالی شناسایی عوامل مؤثر بر دانش‌آفرینی اعضای هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 27-39]

ن

  • ناوبری نجومی تحلیل محتوای کتاب ناوبری نجومی پایه یک ودو بر اساس مدل آموزشی والدروف [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 20-27]

  • ناوگروه‌های رزمی عوامل اثرگذار بر کارائی و اثربخشی کارکنان ناوگروه های رزمی در مأموریت های دریانوردی دوردست [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 11-26]

  • نیروی انسانی تأثیر مدیریت راهبردی نیروی انسانی بر چگونگی عملکرد کارکنان نیروی دریایی ارتش؛ (مطالعه موردی: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر) [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 28-39]

  • نواحی جنوبی البرز مرکزی مطالعه برهم کنش فرهنگی سواحل و بندرگاه های دریای کاسپین با دامنه های البرز جنوبی مرکزی [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 82-96]

  • نوجویی بررسی وضعیت عوامل ساختاری و کارآفرینی دانشگاهی دانشگاه های ارتش (مطالعه موردی: دانشگاه هوائی شهید ستاری) [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 31-43]

و

  • ورزش قهرمانی رابطه ی بین اجرای فوق برنامه های ورزشی با موفقیت ورزش قهرمانی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)نوشهر [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 70-75]

  • ورزش‌های ساحلی موانع اقتصادی توسعه ورزش‌های ساحلی مطالعه موردی: (بخش مرکزی استان مازندران) [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 17-30]

ه

  • هنجاریابی ساخت و هنجاریابی ابزار خودسنجی مهارتهای تفکر در دانشجویان علوم دریایی استان مازندران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 53-69]

  • هوش سازمانی بررسی نقش میانجی مدیریت دانش بر رابطه بین هوش سازمانی با اثر بخشی سازمانی در سازمان بنادر و دریانوردی استان تهران [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 52-64]

  • هوش معنوی رابطه هوش هیجانی با هوش معنوی در بین دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 10-16]

  • هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی با هوش معنوی در بین دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 10-16]

ی

  • یادگیری تحلیل محتوای کتاب ناوبری نجومی پایه یک ودو بر اساس مدل آموزشی والدروف [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 20-27]