آ

  • آموزش ارتباط استراتژی آموزش شبیه سازهای دریایی با عملکرد حرفه‌ای دریانوردان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 13-30]

  • آموزش ارزیابی میزان تأثیر اجرای دوره‌های آموزشی طولی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)در تحقق اهداف نیروی دریایی راهبردی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-71]

  • آموزش بررسی رابطه‌ی آموزش و تربیت نیروی انسانی در نیروی دریایی راهبردی و توسعه بهینه سواحل مکران [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 72-80]

  • آموزش ارائه مدل تربیت و آموزش کارورزی( دریانوردی) دانشگاه علوم دریایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]

  • آموزش ضمن خدمت دریایی بررسی رابطه بین آموزش ضمن خدمت دریایی و مولفه‌های سازمان یادگیرنده در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 31-47]

ا

  • اثربخشی ارزیابی میزان تأثیر اجرای دوره‌های آموزشی طولی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)در تحقق اهداف نیروی دریایی راهبردی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-71]

  • ارزشیابی ارزیابی کیفیت ابعاد فردی، اقتصادی، اجتماعی و علمی دانش آموختگان کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی دانشگاه تهران و خوارزمی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-51]

  • اساتید و مدیران دانشگاهی تأثیر خودشیفتگی بر عملکرد مدیران دانشگاه‌های ساحلی و دریایی جنوب کشور [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 52-66]

  • استاندارد آموزش دریانوردی ارتباط استراتژی آموزش شبیه سازهای دریایی با عملکرد حرفه‌ای دریانوردان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 13-30]

  • اعتبار یابی اعتبار یابی مقیاسی برای مدیریت دانش در درس ناوبری ساحلی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-10]

  • افراد مضطر در دریا بررسی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار بر اجرای مناسب عملیات نجات دریایی در مقیاس بزرگ [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 77-89]

  • اهداف راهبردی نداجا ارزیابی میزان تأثیر اجرای دوره‌های آموزشی طولی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)در تحقق اهداف نیروی دریایی راهبردی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-71]

  • اوقات فراغت نحوه گذران اوقات فراغت کارکنان مراکز آموزشی نداجا با تاکید بر فعالیت ورزشی (مطاله موردی: کارکنان فرماندهی مرکز آموزش تخصص های دریایی) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 67-76]

ب

  • برونداد ارزیابی کیفیت ابعاد فردی، اقتصادی، اجتماعی و علمی دانش آموختگان کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی دانشگاه تهران و خوارزمی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-51]

ت

  • تربیت بررسی رابطه‌ی آموزش و تربیت نیروی انسانی در نیروی دریایی راهبردی و توسعه بهینه سواحل مکران [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 72-80]

  • تربیت ارائه مدل تربیت و آموزش کارورزی( دریانوردی) دانشگاه علوم دریایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]

  • توسعه بررسی رابطه‌ی آموزش و تربیت نیروی انسانی در نیروی دریایی راهبردی و توسعه بهینه سواحل مکران [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 72-80]

ج

  • جذب دانش اعتبار یابی مقیاسی برای مدیریت دانش در درس ناوبری ساحلی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-10]

خ

  • خودشیفتگی تأثیر خودشیفتگی بر عملکرد مدیران دانشگاه‌های ساحلی و دریایی جنوب کشور [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 52-66]

د

  • دانش آموختگان ارزیابی کیفیت ابعاد فردی، اقتصادی، اجتماعی و علمی دانش آموختگان کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی دانشگاه تهران و خوارزمی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-51]

  • دانشگاه علوم دریایی امام خمینی بررسی رابطه بین آموزش ضمن خدمت دریایی و مولفه‌های سازمان یادگیرنده در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 31-47]

  • دوره‌های طولی ارزیابی میزان تأثیر اجرای دوره‌های آموزشی طولی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)در تحقق اهداف نیروی دریایی راهبردی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-71]

س

  • سازمان یادگیرنده بررسی رابطه بین آموزش ضمن خدمت دریایی و مولفه‌های سازمان یادگیرنده در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 31-47]

ش

  • شبیه ساز ارتباط استراتژی آموزش شبیه سازهای دریایی با عملکرد حرفه‌ای دریانوردان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 13-30]

ع

  • علوم دریایی ارائه مدل تربیت و آموزش کارورزی( دریانوردی) دانشگاه علوم دریایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]

  • عملکرد تأثیر خودشیفتگی بر عملکرد مدیران دانشگاه‌های ساحلی و دریایی جنوب کشور [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 52-66]

  • عوامل تاثیرگذار بررسی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار بر اجرای مناسب عملیات نجات دریایی در مقیاس بزرگ [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 77-89]

ف

  • فرآیندهای مدیریت دانش بررسی نقش فناوری اطلاعات در فرایند سیستم مدیریت دانش(مطالعه موردی دانشگاه علوم دریایی امام‌خمینی(ره)) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 11-30]

  • فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی نحوه گذران اوقات فراغت کارکنان مراکز آموزشی نداجا با تاکید بر فعالیت ورزشی (مطاله موردی: کارکنان فرماندهی مرکز آموزش تخصص های دریایی) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 67-76]

  • فعالیت ورزشی نحوه گذران اوقات فراغت کارکنان مراکز آموزشی نداجا با تاکید بر فعالیت ورزشی (مطاله موردی: کارکنان فرماندهی مرکز آموزش تخصص های دریایی) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 67-76]

  • فناوری اطلاعات بررسی نقش فناوری اطلاعات در فرایند سیستم مدیریت دانش(مطالعه موردی دانشگاه علوم دریایی امام‌خمینی(ره)) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 11-30]

ک

  • کارکنان نداجا نحوه گذران اوقات فراغت کارکنان مراکز آموزشی نداجا با تاکید بر فعالیت ورزشی (مطاله موردی: کارکنان فرماندهی مرکز آموزش تخصص های دریایی) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 67-76]

  • کارورزی ارائه مدل تربیت و آموزش کارورزی( دریانوردی) دانشگاه علوم دریایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]

  • کیفیت ارزیابی کیفیت ابعاد فردی، اقتصادی، اجتماعی و علمی دانش آموختگان کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی دانشگاه تهران و خوارزمی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-51]

م

  • مدیریت دانش بررسی نقش فناوری اطلاعات در فرایند سیستم مدیریت دانش(مطالعه موردی دانشگاه علوم دریایی امام‌خمینی(ره)) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 11-30]

  • مدیریت دانش اعتبار یابی مقیاسی برای مدیریت دانش در درس ناوبری ساحلی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-10]

  • مهارت‌های دریانوردی ارتباط استراتژی آموزش شبیه سازهای دریایی با عملکرد حرفه‌ای دریانوردان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 13-30]

ن

  • ناوبری ساحلی اعتبار یابی مقیاسی برای مدیریت دانش در درس ناوبری ساحلی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-10]

  • نجات دریایی در مقیاس بزرگ بررسی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار بر اجرای مناسب عملیات نجات دریایی در مقیاس بزرگ [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 77-89]

  • نیروی دریایی بررسی رابطه‌ی آموزش و تربیت نیروی انسانی در نیروی دریایی راهبردی و توسعه بهینه سواحل مکران [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 72-80]

و

  • واژه های کلیدی: سواحل مکران بررسی رابطه‌ی آموزش و تربیت نیروی انسانی در نیروی دریایی راهبردی و توسعه بهینه سواحل مکران [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 72-80]

ی

  • یادگیری ارتباط استراتژی آموزش شبیه سازهای دریایی با عملکرد حرفه‌ای دریانوردان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 13-30]

  • یادگیری تأثیر خودشیفتگی بر عملکرد مدیران دانشگاه‌های ساحلی و دریایی جنوب کشور [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 52-66]